Veelgestelde vragen


Welke leveringsmethodes zijn er?

België:

  • Levering thuis of op het werk
  • Afhalen postpunt/postkantoor
  • Afhalen in Level One Footwear te Brugge

Andere landen:

  • Levering thuis of op het werk
  • Afhalen in postkantoor of postpunt in België

Kan ik telefonisch of per mail bestellen?

Het is niet mogelijk te bestellen  via de telefoon of email. Mocht u hulp wensen tijdens de bestelprocedure, aarzel dan niet ons te contacteren.

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Zolang u de betaalprocedure niet heeft doorlopen is uw bestelling niet geplaatst.

Heeft u die wel doorlopen en kreeg u reeds een bevestigingsmail, dan is uw order geplaatst. Wenst u deze alsnog te annuleren, contacteer ons dan zo snel mogelijk via email of telefoon.

contact@levelonefootwear.be  of 050/34.95.85

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

België gratis+ gratis retour (!solden en afgeprijsde artikelen worden niet geruild of geretourneerd!)

Nederland, Frankrijk, Duitsland,Luxemburg  en UK gratis vanaf een aankoop van 50 euro
Alle overige landen binnen de  EU € 15

Alle landen buiten de EU en de rest van de wereld zijn de verzendingskosten variabel

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

Wij ijveren naar een zo snel mogelijke levering. De levering kan variëren van 24u tot max.2 werkdagen voor België. Voor het buitenland kan het iets langer duren. In uitzonderlijke gevallen contacteren we de klant voor een specifieke datum.

Hoe kan ik betalen?

Betaling kan via Bancontact/Mr Cash, Maestro, Mastercard, Giropay, ING home pay, KBC online, Belfius Direct, of Visa. De betaling wordt afgehandeld door OGONE via een beveiligde link.

Wat als ik mijn schoenen wil ruilen?

Indien de schoenen niet de juiste maat hebben of u wil een ander kleur of model, neem gerust contact met ons op. Wij kijken dan na of de gewenste schoenen nog beschikbaar zijn, en zetten die alvast voor u in reservatie. U stuurt de schoenen binnen de 14 dagen (te rekenen vanaf de besteldatum) terug op naar ons adres. De schoenen moeten in originele staat zijn en met de originele verpakking, samen met de bestelbon. Wanneer deze ons bereiken sturen wij de andere op.
contact@levelonefootwear.be of 050/34.95.85


Level One footwear
Noordzandstraat 78
8000 Brugge
België

Kan ik mijn solden ruilen?

Solden/afgeprijsde artikelen kunnen niet  worden geruild of teruggenomen.

Wanneer kan ik mijn waardebon/kortingsbon aftrekken?

Uw waardebon is aftrekbaar:

-vanaf een aan aankoop van 50euro.

-Is niet geldig bij solden/promo's of dergelijke actie's.

-Uw waardebon is niet cummuleerbaar.

-U kan 1 bon per aankoop gebruiken.

-Uw waardebon is niet uitbetaalbaar in contanten.

-Uw waardebon kan niet in mindering gebracht worden bij aankoop van een kadocheque.

Wanneer kan ik genieten van de 10 euro korting bij inschrijving op de nieuwsbrief?

U kan genieten van deze korting:

-Als u nieuwe klant bent en iets aankoopt via de webshop.

-Bij een aankoop uit nieuwe collectie.(geen solden,promo's en afgeprijsde artikelen)

-Vanaf een aankoop hoger dan 75 euro.

-Deze actie is niet cummuleerbaar.

-Deze korting wordt éénmalig toegepast per  nieuwe klant.

-Deze is korting is niet contant uitbetaalbaar.

-Deze korting kan niet in mindering gebracht worden bij aankoop van een kadocheque.

De schoenen bevallen me niet en ik wil mijn geld terug

U contacteert ons best via mail om een retour etiket aan te vragen voor Bpost(uitsluitend gratis retour voor Belgie).Na ontvangst van het retour etiket stuurt u de ongedragen schoenen terug in de originele verpakking naar ons adres.Stuur steeds uw leveringsbon mee.Wanneer wij ze ontvangen storten wij direct het betaalde bedrag op uw rekenening.Wij storten steeds terug op hetzelfde rekeningnummer waarmee betaald is


Deze website maakt gebruik van cookies! Meer details over onze cookies kan je terugvinden in ons cookiebeleid